sobota, 9 stycznia 2010

P-912 [3]

Czyli robocza nazwa potworka na kasety 9x12/4x5".

Dzisiaj zmontowałem mocowanie na wężyk, czyli spust do migawki. Użyłem do tego kolejnej części ze smieny - oryginalnego spustu, ze względu na możliwość wkręcenia w niego wężyka, oraz wygodnego do montowania kwadratowego kształtu, który bez problemu można przykleić. Migawkę zamontowałem na pierścieniu z pcw. Dodałem dwa "kliny" coby się lepiej trzymało całości. Wężyk będzie oczywiście wyprowadzony na zewnątrz aparatu. Pierścienia jeszcze nie mocowałem na stałe - póki co trzyma się na wcisk, zrobię to w pracy na cosmofen, bo kropelki się nie da spokojnie rozsmarować po większej powierzchni.

Summary: Cable release mount, used shuter release from Cmiena 8M and ring made of pvc.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz